Co mogę wrzucić w koszty spółki LTD?
Utworzono:
2019-10-27
Ostatnia aktualizacja: 2020-02-21
Ostatnia aktualizacja: 2020-02-21
Liczba odwiedzin posta: 545
Najczęściej do kosztów w spółce LTD możesz zaliczyć:
- Narzędzia
- Materiały
- Usługi, które firma kupiła lub chce zakupić
- Koszty wynajęcia biura (jeśli biznes jest prowadzony z domu, wtedy też można odliczyć małą kwotę)
- Koszty księgowości
- Drobne wydatki, np.: zakupy do biura
- Telefon
- Koszty przejazdów
- Administracja firmy
- Koszty transakcji bankowych
- Wypłata dyrektora i pracowników
- Amortyzacja
- Milówkę (ok.0,5 GBP/km - to bardzo wysoka stawka)
Oczywiście reszta kosztów jest zależna od specyfiki działalności spółki i w jakiej branży działa. Szczegółowych informacji i wzory dokumentów przekazujemy naszym klientom.
Dziękujemy za sugestie kolejnych pytań, dzięki którym tworzymy bazę wiedzy dla Państwa.
Z Wyrazami Szacunku
Sebastian Drozd Mały Zus i Podatki, spółki LTD Grupa spółek Drozd.biz Telefon główny: 888838848 Domena: drozd.biz Email: sebastian@drozd.biz Adres: Szczecin, Katowice, London, Liverpool |
Powrót
Dodaj komentarz